I Dalum Køreskole prioriterer vi tålmodighed og bestræber os på at støtte dem, der har brug for ekstra opmærksomhed. Vi imødekommer elever med angst og udfordringer i forbindelse med at tage kørekort.

Tilsammen har vi mere end 70 års erfaring, hvilket medfører, at vi har udviklet en tålmodig undervisningsstil, der skaber et trygt og støttende læringsmiljø.
Dette er særligt værdifuldt for elever, der oplever angst i forbindelse med kørsel.

Vi tilpasser undervisningen individuelt og giver eleverne den nødvendige tid for gradvist at opbygge deres tillid. Eleverne skal føle sig støttede og trygge under hele processen. Vi har alle været på uddannelse i angst hos Psykoterapeut Anja Dellgren og har mulighed for supervision, hvis det måtte være nødvendigt.

Kommunikation og åbenhed er nøgleelementer hos Dalum Køreskole.
Har du udfordringer med angst, så tag gerne kontakt til os, inden du starter, så vi kan få en snak om, hvordan vi bedst hjælper dig igennem dit kørekortsforløb.

Angst - Dalum Koereskole